CINE SUNTEM

 
Stimati clienti,

Va multumim ca ne-ati ales sa pornim impreuna in aceasta colaborare! Pentru agentia noastra este deosebit de important ca Dumneavoastra sa cunoasteti la timp toate informatiile care va sunt necesare pentru petrecerea unei vacante/concediu de vis in locatia dorita la cele mai inalte standarde, care sa va satisfaca pretentiile.
 
 

* Ce preconizam sa intreprindem:

Prestarea de servicii in domeniul turistic, bazata pe urmatoarele principii:

 

–         derularea unei activitati profesionale in materie de turism;

 

–         asigurarea calitatii serviciilor turistice prestate si a respectului fata de clienti, prin aplicarea principiului „Clientul nostru, stapanul nostru – sa facem totul pentru ca cei care apeleaza la serviciile noastre sa se simta bine si sa-si petreaca o vacanta/concediu de vis in lacatia aleasa”;

 

–          prestarea unei activitati care sa aduca clientilor nostri satisfactii;

 

–          respectarea legislatiei in vigoare.
 

* Motivaţie:

Aceste reguli au fost create si urmeaza a fi promovate constant in activitatea cotidiana a agentiei de turism si vizeaza intrarea pe piata turistica a firmei si atragerea unui numar in permanenta crestere de clienti, prin prestarea unor servicii care sa nu faca rabat de la calitate, prin intermediul carora sa oferim turistilor imaginea reala privind locatia in care urmeaza sa-si petreaca vacanta/concediul, conditiile de cazare si masa, posibilitatile de divertisment, preturile practicate etc. Ne angajam sa prezentam clientilor inclusiv unele aspecte mai putin placute, cum ar fi situatiile neprevazute care pot aparea in legatura cu cazarea, masa etc. in cazul in care aleg o varianta de cazare/masa mai ieftina etc.

 

Consideram ca adoptarea unui comportament corect fata de clienti si aducerea la cunostinta din timp a tuturor inconvenientelor care pot aparea pe durata unui sejur, iar ulterior, solicitarea unui feed-back (reactie) la modul in care a fost respectat contractul incheiat si la eventualele probleme ivite, care sa ne permita luarea unor masuri in consecinta (inclusiv acordarea de despagubiri, daca se impun) va conduce la atragerea unui numar crescut de clienti si la fidelizarea acestora.

 

Plecam de la principiul corectitudinii in relatiile cu clientii, avertizarii acestora asupra unor inconveniente si asigurarii unui feed-back corespunzator, aspecte care pot contribui la cresterea calitatii serviciilor oferite si la largirea bazei de atragere potentialilor nostrii clienti.
 

* Ce putem oferi:

> Obiectul principal de activitate al agentiei este furnizarea de servicii de tur-operator aceasta categorie incluzand:

 

– selectarea, aranjarea si asamblarea unor vizite turistice  in scopul vanzarii acestora prin intermediul agentiilor turistice ori direct de catre tur-operatori. Pachetul turistic poate include oricare dintre activitatile:

 

• transport;

 

• cazare;

 

• masa;

 

• vizite la muzee, site-uri istorice sau culturale, piese de teatru, concerte de muzica sau evenimente sportive.

 

> Obiectul de activitate secundar al firmei include:

 

activitatea agenţiilor turistice, angajate in special in vanzarea de pachete de calătorie, tururi, servicii de transport şi de cazare direct sau prin revanzare catre turisti si clienti din sfera afacerilor;
alte servicii de rezervare si asistenta turistica, care includ:

 

– servicii legate de rezevarea calatoriilor turistice, cum ar fi: rezervarea mijloacelor de transport, a hotelurilor si a restaurantelor, servicii de închiriere de autoturisme, efectuarea de rezervări pentru practicarea de sport şi pe linie de activităţi de entertainment etc.;

 

– vânzarea de bilete de teatru, pentru diverse activităţi sportive şi alte evenimente distractive sau de entertainment;

 

– servicii de asistenţă pentru turisti: furnizarea de informatii de calatorie vizitatorilor;  activităti de ghizi turistici;

 

– acţiuni de promovare a activitatilor turistice.

 

activitati de organizare a expozitiilor, targurilor si congreselor, categorie care include organizarea, promovarea si/sau managementul unor evenimente, cum ar fi expozitii de afaceri sau comert, convenţii, conferinte ori intalniri de orice gen, chiar daca acestea includ sau nu managementul si furnizarea de personal pentru asistenta in spatiile in care au loc evenimentele respective;
organizare de activitati de “team building” (rezervare hotel si cazare, transport si suport logistic) pentru grupuri, asigurarea sprijinului si colaborarii cu agentii specializate in activitati de “team building” si dezvoltare/strangere relatii inter-umane (facilitatori).
 

* Ce nu oferim:

– servicii de o calitate indoielnica;

 

– nu promitem lucruri care nu se pot realiza sau care se indeplinesc doar partial.
 

* Cum ne-am organizat:

Principalele destinatii turistice pentru care am asigurat, in 2010, activitatea de tur-operator au fost Grecia (Corfu, Zakynthos) si Bulgaria (tot litoralul). De asemenea, in timpul anului 2010 am avut in vedere o astfel de optiune si pentru Turcia (litoral), aspect pe care am incercat sa-l materializam, cu succes, in cursul anului 2011.
Pentru finele anului 2010 am elaborat Programe de Revelion in Ungaria (la Budapesta), Cehia (la Praga) si Grecia (Halkidiki – Sithonia – Psakoudia si, respectiv Cassandra – Paralia Katerini). La finele anului 2011 am continuat derularea Programului de Revelion pe destinatia Ungaria (Budapesta) si am elaborat un Program de Revelion pe Bulgaria (pentru statiunile Nisipurile de Aur si Obzor).
 
 
Alte destinatii: Va putem oferi croaziere, sejururi, circuite sau o vacanta oriunde pe glob (doar sa ne spuneti locatia). De asemenea, va putem procura bilete de avion, intocmi asigurari de sanatate si oferi servicii rent a car. Totodata, suntem specializati in organizare de evenimente.
 
 
Pentru sezonul estival 2011 am elaborat un Program intitulat Sejur de 4 zile la Budapesta – cu doua perioade de desfasurare – 28.05.2011 – 02.06.2011 (cazare in hotel de 4* – Expo Congress Budapesta, Bonus o excursie de o zi la Viena pe 01.06.2011, de care au putut profita copii insotiti de parinti, in timpul vizitei de cateva ore organizata  in renumitul Parc de distractii PRATER) – si 26.08.2011 – 01.09.2011beneficiind de aceleasi conditii – cazare in hotel de 4* si Bonus o excursie de o zi la Viena.
 
In perioada 30.09.2011 – 02.10.2011 am organizat, in cooperare cu o agentie specializata in materie, un “team building” in Bulgaria, in statiunea Nisipurile de Aur, Hotel Iberostar Obzor Izgrev, transport, cazare si suport logistic activitati specifice pentru 220 persoane apartinand unei companii aflate in “Top Five” al firmelor romanesti din domeniul tehnologiei informatiei (IT). Actiunea a reprezentat un succes deplin, participantii fiind multumiti de organizare si conditiile oferite.
Pentru sezonul estival 2012 am elaborat un Program intitulat Pelerinaj Egipt – Iordania – Israel de 13 zile in perioada – 01.05.2012 – 13.05.2012 (cazare in hoteluri de 3* si 4*), de care au profitat cupluri de tineri sau persoane mai in varsta.

 

 
 

Pentru finele anului 2012 am elaborat Programe de Revelion in Ungaria (la Budapesta), Turcia (la Istanbul) si Grecia (Paralia Katerini).

De asemenea, oferim sejururi la ski in Bulgaria (in statiunile montane Bansko, Borovets, Pamporovo si Razgrad),  Austria (in orice statiune) si Italia.

Pentru sezoanele estivale 2013 si 2014 am continuat promovarea unor destinatii de mare interes pentru turistii romani, cum ar fi Grecia, Turcia si Bulgaria, am introdus noi oferte gen Seniori 55+, circuite in Europa si City Break si am purces la introducerea unor noi destinatii identificate ca fiind de mare interes pentru clientii nostri romani, cum ar fi Spania (Costa Brava y Maresme si Costa del Sol), Italia si Portugalia. De asemenea, am inceput si promovarea unor destinatii turistice de interes din Romania, precum Valea Prahovei, nordul Bucovinei, Delta Dunarii sau litoralul romanesc. Pentru finele anilor 2013 si 2014 am continuat promovarea unor Programe de Revelion (in special din Grecia, Turcia, Ungaria si Austria).

In sezonul estival 2015 am promovat preponderent destinatiile Grecia si Turcia si am continuat promovarea unor programe si destinatii turistice care s-au bucurat de succes anii anteriori (Spania, Portugalia, Italia, Romania). Am actionat pentru diversificarea ofertei noastre turistice si am promovat intens destinatii precum Emiratele Arabe Unite (in special, Dubai si Abu Dhabi), Republica Dominicana (in special, Punta Cana), Mexic (Cancun), Marea Britanie (Londra), Germania (Koln) si Iordania.

Pentru finele anului 2015 am actionat pentru promovarea unor destinatii de ski din Europa cum ar fi Bulgaria, Austria si Italia.

* Intentii de viitor:

Modernizarea site-ului Agentiei, prin introducerea unei noi platforme care sa fie si mai prietenoasa cu turistii, sa le ofere mai multe optiuni de cautare a vacantelor si sa fie prevazut cu posibilitatea ca turistul sa-si configureze singur vacanta.

 

Toate aspectele mai sus enumerate nu sunt simple afirmatii si intentionam sa ne concentram asupra indeplinirii lor. Intentionam sa extindem gama serviciilor oferite si sa ne specializam in organizarea de evenimente “team building”. Mizam si pe sprijinul pretios oferit de Dvs, care ne poate ajuta, prin asigurarea unui feed-back eficient, sa inlaturam rapid neajunsurile aparute si imbunatatim, in consecinta, calitatea serviciilor oferite, sa aducem acea plus valoare care sa ne permita sa intram si ulterior, sa rezistam si, de ce nu, sa ne extindem intr-o economie in care cel mai bun castiga.

 

 

 

Dorim ca si Dvs. sa fiti alaturi de noi si sa ne dezvoltam impreuna.

 

 

 

Cu stima,

Echipa Funny Travel

 

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *